မဟာဆန္သူရဲ႕ အခ်စ္ဒီဂရီ

ပန္းပြင့္ေလးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
ပန္းပင္ေလးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
ပန္းၿခံေလးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
စမ္းေခ်ာင္းေလးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
ျမက္ခင္းေလးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
ျမစ္ႀကီးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
သမုဒ္ဒရာႀကီးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
ကမ္ဘာႀကီးကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။
ကမ္ဘာလူသားအားလုံး တစ္ေယာက္မက်န္ကို
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ထပ္တူထပ္မွ်
အသက္ဆုံးတိုင္
 တကယ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။

                                      ေမာင္ဂရု( ျမင္းမူ )

0 comments:

Post a Comment